Sanigas: 24/7 bereikbaar bij storing
Sanigas is er voor het bedrijfsleven en voor de particulier. Maar het belangrijkste is: we zijn er altijd. Dus ook bij een cv storing of problemen met je warmtepomp zijn wij 24/7 bereikbaar en staan we voor je klaar. Want niemand wil graag in de kou zitten of met een defecte riolering het weekend in. Meld je storing dus zo snel mogelijk, dan zorgen wij dat onze monteur gauw ter plaatse is. Ben je al klant bij ons? Dan ga je voor.
Cv storing, problemen met je warmtepomp, een defect riool: bel ons
Storing komt in alle soorten en maten en niet elk mankement is even dringend. Soms geeft het display van je cv storing aan, terwijl de verwarming het wel doet. Dat heeft dan geen gillende haast, maar het is wel belangrijk dat we er op korte termijn naar kijken om te voorkomen dat de problemen zich verergeren. Meld je storing dus altijd, ook als je zelf een oplossing denkt te hebben gevonden. Zit je echter in de kou: dan is het zaak dat we zo snel mogelijk ter plaatse komen.
Hoe kan ik een cv storing of andere problemen melden?
Storingen en andere mankementen aan onze installaties kun je op verschillende manieren melden. Dringende storingen kun je hebt beste telefonisch doorgeven. Bel hiervoor naar 0251 21 58 88 . Heeft het niet direct haast maar wil je wel graag op korte termijn hulp? Dan kun je ook gebruik maken van ons storingsformulier op de website.
Wachtlijst bij storing?
Een warme zomer of een koude winter; we zien altijd een flinke toename van het aantal aanvragen in bepaalde seizoenen. Hier is een leuk artikel over hoe druk installatiebedrijven het soms kunnen hebben. Maar dat betekent niet automatisch dat we met lange wachtlijsten moeten werken. We plannen onze installaties zorgvuldig, zodat we zoveel mogelijk gedaan kunnen krijgen en zoveel mogelijk klanten kunnen helpen aan een nieuw systeem.
Bij storing is dat anders: dan kunnen we je niet laten wachten. Problemen vallen immers ook niet in de plannen. Maar het hoort bij ons werk. Onze monteurs krijgen dus regelmatig een belletje van ons: of ze even een klant met storing kunnen helpen. Ze proberen dan dezelfde dag nog zo spoedig mogelijk bij je langs te gaan.
Vaste klanten
Als klant van Sanigas heb je bij een cv storing wel een streepje voor. We komen het eerst bij jou. Want als wij jouw cv ketel vervangen hebben, dan kom je vanzelf in ons onderhoudssysteem. Dat betekent dat we jaarlijks langskomen voor een check van de ketel. Daarmee voorkomen we sowieso dat je klimaatsysteem of cv storing geeft. Dat geldt natuurlijk ook voor onze andere installaties, zoals de warmtepomp. Onderhoud is dus belangrijk. Maar geeft je cv-ketel, warmtepomp of airco desondanks toch problemen, dan staan we 24/7 voor je klaar.
Geen klant?
Ben je nog geen klant maar heb je wel te kampen met een kapotte verwarming of een probleem met je riolering of airco? Ook dan proberen we je natuurlijk zo snel mogelijk te helpen. Onze 24/7 bereikbaarheid geldt voor iedereen. Laat je dus niet afschrikken door installateurs die geen plek hebben. Bij Sanigas hebben we er altijd graag nieuwe klanten bij. Wees dus welkom!
Sanigas, niet alleen bij storing;)
Heb je geen storing maar wil je wel graag op korte termijn een nieuwe verwarmingsinstallatie, nieuw sanitair of heb je onze riool service nodig? Neem dan eens vrijblijvend contact met ons op. Onze adviseur komt gratis een keertje bij je langs om je situatie te bekijken en je wensen te bespreken. En hoe druk het ook is: bij Sanigas kunnen we je vrijwel altijd binnen enkele weken aan een nieuwe installatie helpen (en van je oude installaties afhelpen!).